Meer info

Uitgevers, omroepdirecteuren, hoofdredacteuren en directies en management van bedrijven en organisaties worstelen in toenemende mate met vragen als:

 

  • Hoe rendabel en noodzakelijk is het om apps te (laten) ontwikkelen voor de iPhone, Windows Phone en android-smartphones en voor de iPad, Windows tablets en android-tablets?
  • Hoe creëer ik (extra) omzet met (mobiele) website(s) en apps?
  • Wat kan mijn organisatie inhoudelijk en omzettechnisch met sociale media als Facebook, Instagram, YouTube, LinkedIn en Twitter? Heb ik een socialemediastrategie nodig?
  • De focus moet worden verlegd naar digitale platforms en mobiele mediaconsumptie, maar mijn organisatie is daar helemaal niet klaar voor. Hoe regel ik dat?
  • Moeten mijn redacteuren en marketeers twitteren en posts plaatsen op andere sociale media? En namens zichzelf of namens de organisatie? Wat kost dat aan tijd en wat levert het op?
  • Moet ik mijn doelgroep online laten meepraten en participeren, bijvoorbeeld via een panel, of ontaardt dat in een kakafonie?
  • Kan ik mijn doelgroep inschakelen voor contentcreatie (journalistiek werk) en hoe doe ik dat?
  • Wat betekenen innovaties voor mijn verdienmodel, voor de aard en omvang van mijn organisatie en voor mijzelf?

 

 

Beishuizen Media Support helpt u met het vinden van antwoorden op dit soort vragen.

 

Dankzij jarenlange ervaring en uitgebreide kennis van de markt en de branche kan Beishuizen Media Support onmiddellijk meerwaarde bieden voor uitgevers, directies, management en redacties.

 

Beishuizen Media Support is gespecialiseerd in digitale media, crossmediaal uitgeven, strategisch advies, nieuwe uitgeefstrategiën, verandermanagement in media en journalistiek, efficiency & accountability in uitgeven en journalistiek, ROI in uitgeven en journalistiek.

 

Beishuizen Media Support biedt onder meer:

  • Ervaren begeleiding richting digitaal, crossmediaal en transmediaal publiceren.
  • Gedegen adviezen over efficiency en accountability in (innovatief) uitgeven op basis van ervaring.
  • Stapsgewijs uw (veranderende) organisatie en workflow toekomstbestendig maken op basis van kennis en persoonlijke ervaring.
  • Inspirerende workshops en trainingen die uw organisatie begeleiden naar publiceren via digitale platforms.
  • Doordachte adviezen en begeleiding bij het ontwikkelen van een nieuwe uitgeef-, verkoop-, media- of socialemediastrategie.
  • Training en opleiding van het voltallige personeel op het gebied van bijvoorbeeld digitaal uitgeven of social media.
  • Managementondersteuning om de noodzakelijke transitie naar een toekomstvaste organisatie te maken.
  • Ervaren ondersteuning om user generated content, bijvoorbeeld via panels en handige tools, te maximaliseren.
  • Praktijkgerichte begeleiding bij de flexibele en toekomstgerichte inrichting van uw organisatie.

 

Mail of bel voor meer informatie.